Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix vybraného minipivovaru
HONYSZOVÁ, Tereza
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu Minipivovaru U Stočesů. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z literárních zdrojů ohledně pivovarnictví a základní informace o minipivovarech. Dále jsou zde popsány jednotlivé složky marketingového mixu 4P a další možné koncepce marketingového mixu. Praktická část se věnuje představení a charakteristice Minipivovaru U Stočesů a analýzou jeho marketingového mixu. Cílem práce je vyhodnotit jednotlivé složky marketingového mixu 4P, porovnat s ostatními minipivovary a navrhnout změny do budoucna, které by vedly ke zlepšení.
SWOT analýza vybraného minipivovaru
KONRÁDOVÁ, Dominika
Bakalářská práce se zabývá SWOT analýzou Minipivovaru Fakulty zemědělské a technologické Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Práce je rozdělená na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány základní informace o pivovarském odvětví s ohledem na minipivovary a jednotlivé analytické metody v managementu, kterými jsou STEP (PESTLE) analýza, BCG matice, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. V praktické části se nachází vyhodnocení SWOT analýzy vybraného minipivovaru, které bude sloužit ke zhodnocení současného stavu minipivovaru. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit, v jaké situaci se minipivovar nachází pomocí SWOT analýzy a navrhnout opatření a změny, které by vedly ke zlepšení podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.